Internet2014-07-08
1

Smartfony i tablety na wczasach reklamują mobilne Allegro (wideo)

Ruszyła pierwsza odsłona międzynarodowej kampanii reklamowej Allegro, promująca aplikację mobilną serwisu. Akcję przygotowały i realizują - wspólnie z działem marketingu Allegro - firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann.

Bohaterami nowej kampanii Allegro są animowane tablety i smartfony, które niczym ludzie wypoczywają nad jeziorem. Reklamy podkreślają, że przy pomocy tych urządzeń nawet w takiej sytuacji można robić zakupy na Allegro, dzięki jego aplikacji mobilnej.

Jest to pierwsza odsłona nowego, długoterminowego formatu reklamowego Allegro, który będzie realizowany zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach (Czechy, Ukraina), gdzie działa serwis. Format przygotowały agencje Bardzo i Tribal DDB, wybrane w przetargu rozstrzygniętym przed miesiącem (więcej na ten temat).

W kwietniu br. Allegro zanotowało 12,01 mln użytkowników i 2,42 mld odsłon, w tym 106,9 mln krajowych odsłon mobilnych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, stacje tematyczne) oraz internecie (serwisy Gazeta.pl, Onetu, Grupy WP, z sieci Goldbach Audience, YouTube). W ramach akcji uruchomiono nową odsłonę witryny Pelnepomyslow.allegro.pl z radami, jakie produkty mogą się przydać podczas różnych aktywności wakacyjnych.

Kreację kampanii wspólnie z agencjami Bardzo i Tribal DDB przygotował zespół kreacji działu marketingu Allegro, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:Allegro, mobilne Allegro

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas