Reklama2013-04-26
8

Śmieszek z gitarą reklamuje NJU.mobile (wideo)

Startuje kampania reklamowa wprowadzająca na rynek NJU.mobile, nową taryfę Orange Polska. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy Ogilvy & Mather Advertising, Good i MEC - jest zabawny animowany bohater z gitarą.

Animowana postać przypominająca gruszkę, cytrynę i żółtą gąbkę jest nie tylko bohaterem reklam NJU.mobile, lecz również twarzą całej tej oferty. Ma podkreślać jej prostotę i elastyczność oraz zapewnianą przez nią swobodę. Całą identyfikację wizualną nowej marki zaprojektowała agencja Good.



Kampania reklamowa NJU.mobile zaczyna się od etapu teaserowego, na który składają się przede wszystkim krótkie spoty. Bohater, brzdąkając na gitarze, zapowiada w nich start nowej oferty. Reklamy będą emitowane przez cały weekend.

>>> NJU.mobile: nielimitowane rozmowy za 29 zł miesięcznie lub 2 zł dziennie



W poniedziałek zacznie się właściwa odsłona kampanii, oparta na reklamach podkreślających trzy najważniejsze zalety: nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz dostęp do internetu mobilnego. W spotach animowany bohater będzie śpiewająco opowiadał zabawne historyjki pokazujące, że „ograniczenia i limity nie interesują mnie”.

Cała akcja obejmuje telewizję, kina, radio, outdoor, internet, prasę oraz nośniki niestandardowe (tranzytowe, indoorowe). Jej pierwszy etap potrwa kilka tygodni. Kreację reklam przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

 

Autor:tw

Więcej informacji:NJU.mobile, Orange

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas