Reklama2006-12-11
0

SMSowa promocja Żołądkowej Gorzkiej z Miodem

Mobijoy! agencja marketingu mobilnego przygotowała promocję wódki "Żołądkowa Gorzka" produkowanej przez Polmos Lublin S.A.

W konkursie „Rozgrzej się Żołądkową z Miodem” do wygrania jest ponad 6 tys. nagród.

Promocja oparta jest na komunikacji za pomocą SMS-ów, którymi przesyłany jest unikatowy kod znajdujący się pod zdrapką na kontr-etykiecie promocyjnych butelek Żołądkowej Gorzkiej z Miodem. Codziennie wygrywa 50 osób, które jako pierwsze prześlą SMS-a z kodem po pełnej godzinie od 18-tej do 22-iej.

- Przygotowując kampanię wyjątkowego produktu, jakim jest wódka skorzystaliśmy z doświadczenie agencji Mobijoy!, traktując komunikację mobilną jako istotny element promocji. Jesteśmy przekonani, że prosty mechanizm będzie zachęcał do wzięcia udziału w zabawie i zbierania oryginalnych nagród, ważne dla nas jest też to, że uczestnicy promocji natychmiast powiadamiani są o zdobyciu nagrody, powiedział Wojciech Bortkiewicz, marketing manager Polmos Lublin S.A.

Konkurs potrwa do 31 marca 2007 r. a do wygrania są oryginalne piersiówki, kieliszki, kubki i termosy.

 

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas