Radio2017-01-02
10

„Śniadanie w Radiu ZET” ma 1,3 mln słuchaczy w Radio ZET i 200 tys. widzów w Polsat News

Beata Lubecka, Łukasz Konarski, Joanna Komolka, Bartosz KurekBeata Lubecka, Łukasz Konarski, Joanna Komolka, Bartosz Kurek

W jesiennej ramówce ub.r. „Śniadanie w Radiu ZET” na antenie Radia ZET słuchało średnio 1,29 mln osób. Dodatkowe 196 tys. widzów audycja gromadziła na antenie Polsatu News.

Godzinny program „Śniadanie w Radiu ZET” to wspólna audycja Radia ZET i Polsatu News, w której prowadzący omawiają z gośćmi, nie tylko politykami, najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia i przewidują, co może nas czekać w kolejnym. Jego gospodarzami są, na zmianę, dwie pary dziennikarskie: Beata Lubecka (Polsat News) i Łukasz Konarski (Radio ZET) oraz Joanna Komolka (Radio ZET) i Bartosz Kurek (Polsat News).

Program emitowany jest jednocześnie na antenie Radia ZET i Polsatu News w niedziele o godz. 9.05, począwszy od 4 września ub.r.

Z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia liczba słuchaczy Radia ZET w grupie wiekowej 15-75 w niedziele między godz. 9.00 a 10.00 w okresie od 4 września do 27 listopada 2016 roku (czyli w paśmie emisji audycji) wyniosła 1,29 mln osób, co przełożyło się na 17,1 proc. udziału rozgłośni w rynku radiowym.

Względem analogicznego okresu 2015 roku Radio ZET w tym paśmie zyskało 90 tys. słuchaczy (wówczas liczba słuchaczy wyniosła 1,20 mln, a udział stacji - 13,5 proc.).

Równoległe emisje „Śniadania w Radiu ZET” na antenie Polsatu News w tym samym czasie śledziło 196 tys. osób, co dało stacji 2,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w grupie wiekowej 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez nasz portal.

Zobacz tabelę

Audycję o tej samej nazwie Radio ZET emitowało w latach 1993-2000, a jej prowadzącym był Krzysztof Skowroński.

Radio ZET współpracuje z telewizją Polsat News od jesieni 2015 roku. Obie stacje wspólnie przygotowywały m.in. program publicystyczny podsumowujący bieżące wydarzenia ubiegłorocznej kampanii wyborczej do parlamentu.

W okresie od września do listopada ub.r. udział Radia ZET w rynku radiowym w Polsce pod względem słuchania wyniósł 13,5 proc., a w listopadzie ub.r. udział Polsat News w rynku telewizyjnym wyniósł 1,06 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas