Telewizja2008-12-03
0

Sobotni serial komediowy TVP 2 pokonał konkurencję

Nadawany w sobotnie wieczory ośmiodcinkowy serial komediowy "U PanaBoga w ogródku" dał Dwójce pozycję lidera rynku i pozwolił kanałowiutrzymać stalą widownię sobotniego pasma.

Średnia oglądalność emitowanego w soboty o 20.10 serialuwyniosła 3,31 mln widzów, co dało stacji 21,55 proc. udziału wgrupie 4+ i 20,35 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Roktemu w tym paśmie Dwójka miała prawie taką samą widownię - oglądałoją 3,28 mln osób przy udziałach wynoszących 20,88 proc. i 19,16proc.

W czasie nadawania "U Pana Boga w ogródku" TVP 2 była liderempod względem gromadzonej widowni. Kolejne miejsce zajęły: TVN (gł."Niania","Mam talent"; 3,06 mln), Polsat (gł. "Jak Oni śpiewają";2,99 mln) i TVP 1 (gł. filmy fabularne; 2,99 mln).

Serial przyciągał przed telewizory głównie kobiety, widzów poczterdziestce, mieszkańców wsi i osoby z wykształceniempodstawowym.

Przychody z reklam nadawanych wokół produkcji wyniosły 2,32 mlnzł - wynika z danych cennikowych netto, nieuwzględniającychrabatów.

W planach jest nakręcenie kolejnych odcinków serialu.Najwcześniej na antenie TVP 2 pojawią się jesienią 2009 roku.

Oglądalność serialu "U Pana Boga w ogródku" odcinek poodcinku

Zobacz tabelę

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiserialu

Zobacz tabelę

Profil widowni "U Pana Boga wogródku"

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:U Pana Boga w ogródku

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas