Reklama2007-08-28
0

'Soccer moms' wymarzony cel dla marketingowców

'Soccer moms' - czyli wykształcone, niepracujące kobiety, z klasyśredniej, mające dzieci w wieku szkolnym to wymarzony celmarketingu internetowego - wynika z najnowszego badania ROIResearch, Double Click Preformics i Microsoftu.

Ponad 70% badanych mam przyznało, że wykorzystują Internet dorobienia zakupów, 57% wyszukuje interesujące je produkty, którenastępnie kupują w tradycyjnych sklepach.

Wśród 1000 przebadanych kobiet 89% używa Internetu co najmniejdwa razy dziennie, 90% ma z nim styczność co najmniej od 7 lat, dla86% jest to najlepsze źródło pozyskiwania informacji.

Mamy najczęściej szukają informacji o danym produkcie pozobaczeniu reklamy w kolorowych magazynach, telewizji lub na innejstronie internetowej(60%). Wyszukują także adresy interesujących jesklepów (71%) oraz porównują ceny (72%).

Brytyjski rynek płatnej reklamy w wyszukiwarkach internetowychpowinien osiągnąć wartość $ 4mln w roku 2007.

bizreport

Autor:mn

Więcej informacji:Ssccer moms

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas