Internet2012-05-30
0

Social Response - nowa usługa od Think Kong (wideo)

Agencja social mediowa Think Kong wprowadza na rynek usługę Social Response - całodobowy monitoring w mediach społecznościowych połączony z reakcją na opinie o marce.

Usługa Social Response jest dostępna w modelu abonamentowym, a jej realizacja polega na reprezentowaniu marki on-line przez odpowiedzi na pojawiające się tam pytania, krytyczne komentarze i wątpliwości.

Realizacja usługi składa się z dwóch etapów. W pierwszym analizowana jest dotychczasowa aktywność internautów związana z wybranym przez firmę obszarem. Dokonywana jest analiza i klasyfikacja pojawiających się wątków, tworzona jest też taktyka reakcji na różne wypowiedzi. Etap aktywności w internecie następuje w fazie drugiej i jest powiązany z cykliczną aktualizacją parametrów projektu.

Więcej informacji o Social Response można znaleźć na tej stronie. Usługa została przygotowana w oparciu o autorską metodologię Think Kong oraz technologię Brand24.

Autor:km

Więcej informacji:Social Response, Think Kong, Brand24

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas