Reklama2009-02-26
0

Solorz-Żak, Rymanowski i nasza-klasa.pl wśród laueratów Impactorów

Zygmunt Solorz- Żak, Bogdan Rymanowski, portal Nasza-klasa.pl,agencje PZL i Artegence oraz dom mediowy Mediaedge: CIA toniektórzy laureaci 11 edycji konkursu Impactor. Wręczenie nagródmiało miejsce podczas wczorajszej gali.

Właściciel Polsatu Zygmunt Solorz - Żak został nagrodzony wkategorii Człowiek Roku Przemysłu Mediowego (nominowani byli takżeprezes Starcomu Jakub Benke i dyrektor zarządzająca Mediaegde:CIA Anna Lubowska). Najbardziej Podziwianym Dziennikarzem został BogdanRymanowski, który pokonał Tomasza Lisa i Monikę Olejnik, aNajbardziej Podziwiane Medium to Nasza-klasa.pl (nominowane byłyteż Radio Pin i TVN 24).

Wśród agencji reklamowych zwyciężyła PZL, pokonując firmy Braini Change Integrated, Najbardziej Podziwianą Agencją PR została OnBoard Public Relations (pokonała spółki Partner of Promotion iSolski Burson-Marsteller). W kategorii agencji BTL triumfowałaTequila/Polska (nominowane były też Eskadra i Peppermint), a wśródagencji interaktywnych - Artegence, która pokonała OS3 Multimedia iMax Weber.

Polkomtel wygrał w kategorii dotyczącej reklamodawców(nominowane były też Bank Zachodni WBK, Coca-Cola Poland Services iING), a Mediaedge:CIA wśród domów mediowych (nominowane były teżMediacom i Starcom). Najbardziej Podziwianą Firma OOH zostałaCityboard Media (pokonała firmy Ströer i AMS), a NajbardziejPodziwianym Instytutem Badawczym - Millward Brown SMG/KRC(nominacje otrzymały również Gemius i IQS and QUANT Group).

Impactor jest nagrodą o charakterze wizerunkowym. Wyborulaureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z seniorówsektora reklamowego i mediów w  głosowaniu pod nadzorem FirmyDoradczej KPMG. Lista członków Akademii Mediów i Reklamy jestcorocznie dostarczana przez organizacje współpracujące przykonkursie: IAB, IGRZ, SAR, SMB, OFBOR, PBI, ZFPR.

Tegorocznej gali towarzyszyła konferencja merytoryczna dotyczącąprognoz w komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością wtegorocznej edycji Impactora jest wydanie publikacji "StatisticalFact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego,który zawiera wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok 2008.Dostarczycielem danych do rocznika są firmy Expert Monitor, OFBOR,OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ, PBI,SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.

Gala wręczenia nagród odbyła się w Instytucie WzornictwaPrzemysłowego. Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldemImpactor jest agencja MMT Management. Patronami medialnitegorocznej edycji nagród był portal Wirtualnemedia.pl imiesięcznik "Brief".

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas