PR2014-10-08
1

Solski Burson-Marsteller dla Colgate-Palmolive

Colgate-Palmolive wybrała agencję Solski Burson-Marsteller do wsparcia komunikacyjnego i public affairs. Działania obejmą Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Estonię, Litwę i Łotwę.

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę zawarto do jesieni 2015.

- To nie jest po prostu pozyskanie znanego klienta, to jeśli nie pierwszy, to przynajmniej bardzo rzadki przypadek, gdy polskiej agencji globalny koncern powierza regionalną obsługę PR. Dotychczas takie zlecenia otrzymywały tylko agencje zachodnioeuropejskie, najczęściej sieciowe, a polskie były tylko wykonawcami działań w Polsce. Musieliśmy więc klienta przekonać, że mamy odpowiednie kwalifikacje i sobie z tym poradzimy. Jesteśmy wdzięczni, że nam zaufał, ale też już wiemy, ze prowadzenie działań na ośmiu, sporo jednak różniących się rynkach, i ich koordynowanie to dla nas duże wyzwanie. Na szczęście mamy tu już pewne doświadczenia - od kilku lat koordynujemy inny regionalny projekt PR, choć jego skala jest zupełnie inna - mówi nam Ryszard Solski, szef agencji Solski Burson-Marsteller.

Colgate-Palmolive ma takie marki jak Colgate, Palmolive, Softsoap, Irish Spring, Protex, Sorriso, Kolynos, elmex, Tom's of Maine, Sanex, Ajax, Axion, Soupline, and Suavitel, jak również Hill's Science Diet, Hill's Prescription Diet and Hill's Ideal Balance.

Autor:pr

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas