PR2016-03-24
0

Solski Burson-Marsteller obsłuży Britax i Britax-Römer

Agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi PR z markami Britax i Britax-Römer.

Do zadań agencji należy doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe, zarządzanie relacjami z mediami oraz realizacja projektów specjalnych. Agencja będzie odpowiedzialna także za prowadzenie komunikacji w serwisach społecznościowych marki.

Za obsługę klienta odpowiada zespół w składzie: Iwona Nawrocka, Agata Grzelczyk i Barbara Lipińska.

Agencja Solski BM została wybrana w trybie przetargu. Umowa została podpisana do końca 2016 roku z możliwością przedłużenia.

Autor:łb

Więcej informacji:Solski Burson-Marsteller, Britax

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas