Reklama2013-08-30
0

Sonda uliczna reklamuje „Wielką loterię” Providenta (wideo)

28 sierpnia ruszyła loteria promująca firmę pożyczkową Provident. Akcję, przygotowaną przez agencję Albedo Marketing, wspiera kampania reklamowa realizowana przez firmy White Rabbit i OMD.

W „Wielkiej loterii” Providenta może wziąć udział każdy, kto do 1 października podpisze z tą firmą umowę pożyczkową. Po wysłaniu SMS-a na numer 4305 zyskuje się szansę na nagrodę pieniężną. Codziennie losowanych jest 140 nagród po 50 zł, a w finale do zdobycia jest 10 nagród głównych o wartości 24 tys. zł.

Koncepcję akcji przygotowała agencja Albedo Marketing.

Loterię wspiera kampania reklamowa, w której spoty są utrzymane w konwencji sondy ulicznej - przechodniom zadawane jest pytanie, co zrobiliby z wygraną. Działania są prowadzone w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz BTL-u.

Kreację kampanii przygotowała agencja White Rabbit, a za dobór mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Provident

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas