Reklama2010-10-08
2

Soneta sponsoringowo reklamuje oprogramowanie enova (wideo)

W telewizji trwa kamania reklamowa oprogramowania enova produkowanego przez firmę Soneta. Akcję – opartą na billboardzie sponsorskim – przygotowała agencja reklamowa Brave Brain.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa oprogramowania enova ma na celu budowanie jego wizerunku jako profesjonalnego wsparcia dla biznesu. W ramach akcji billboardy sponsorskie są emitowane przy „Pogodzie” w Polsat News i programie „Sektory, wektory, trendy” w TV Biznes. Kreacja każdego z krótkich spotów nawiązuje do tematyki programu, przy którym jest emitowany.

 


Kampanię – zaplanowaną do końca października – przygotowała agencja reklamowa Brave Brain, zajmując się zarówno kreacją, jak też planowaniem i zakupem mediów.

Autor:tw

Więcej informacji:Soneta, enova

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas