Reklama2009-11-25
0

Sony chce zmienić strategię reklamową

Sony planuje duże zmiany w obrębie swojego globalnego budżetureklamowego.

Japoński producent chce w swoich działaniach reklamowychskoncentrować się na mniejszej liczbie produktów, które mająnajwiększy potencjał i mogą pomóc firmie w zwiększeniu jejkonkurencyjności.

Sony doszło do wniosku, że przegrywa w konkurencji z takimirywalami jak chociażby Samsung, na skutek dzielenia swojego budżetuna niewielkie sumy i kierowania ich na promocję w wielu różnychsegmentach. Zamiast tego firma chce teraz przeznaczać duże środkina kampanie wybranych produktów.

Wartość globalnego budżetu reklamowego Sony szacuje się na około5 miliardów dolarów.

źródło: Media Asia

Autor:km

Więcej informacji:Sony

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas