Reklama2011-05-05
1

Sony Ericsson Polska wybrało Grupę Eskadra

Grupa Eskadra wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Sony Ericsson Polska. Pierwszy projekt w ramach tej współpracy to kampania telefonu Xperia Play.

Grupa Eskadra dla Sony Ericsson Polska zajmuje się przede wszystkim obsługą reklamową BTL oraz przygotowywaniem adaptacji kampanii ATL i kreacji kampanii internetowych. Ponadto agencja odpowiada za organizację eventów i działań niestandardowych promujących produkty koncernu.

Pierwszym projektem realizowanym przez Grupę Eskadra dla Sony Ericsson Polska jest kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży telefonu Xperia Play (więcej o tej akcji). Akcja pod hasłem „Work Smart Play Hard” ma podkreślać równowagę między pracą i rozrywką oraz eksponować zalety tego telefonu: system Android i wbudowaną konsolę z certyfikatem PlayStation.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas