Reklama 2008-10-28
0

Sony Ericsson uruchamia kampanię telefonu C905

Sony Ericsson promuje swój najnowszy telefon komórkowy C905 Cyber-shot poprzez globalną kampanię multimedialną.

W kampanii pokazywane są zdjęcia wykonane za pomocą telefonu wyposażonego w aparat 8,1 megapiksela - informuje serwis Brand Republic. Celem jest zademonstrowanie jak urządzenie pozwala użytkownikom na bycie spontanicznym i odważnym w sposobie robienia i prezentowania zdjęć.

Telewizyjne reklamy w ramach kampanii, których emisja rozpocznie się w listopadzie, będą prezentować powiększone zdjęcia wykonane w niecodziennych miejscach za pomocą C905 przez profesjonalnego fotografa Matta Stuarta.

Do spotów telewizyjnych dołączą następnie reklamy na nośnikach outdoor, w prasie oraz w mediach cyfrowych.

Kampania została przygotowana przez agencje McCann Erickson, Dare i Iris, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: Sony Ericsson, telefon C905

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas