Technologie2008-11-17
0

Sony Ericsson zachęca do konkursowego przekraczania granic

Sony Ericsson rozpoczął internetowy konkurs "Przekraczanie granic".Rywalizacja, w której mogą brać udział sprzedawcy detaliczni zbranży telefonii komórkowej, polega na wypełnianiu wirtualnychzadań związanych z podróżą.

Konkurs "Przekraczanie granic" prowadzony jest przez Sony Ericssonw uruchomionym pod adresem www.sonyericsson.com/insiderminiserwisie zawierającym informacje o produktach tej firmy. Dokońca listopada sprzedawcy detaliczni z branży telefonii komórkowejmogą zarejestrować się w tej witrynie, żeby od 1 grudnia rozpocząćwirtualną rywalizację. W każdym z 29 dni trwania konkursu na jegouczestników czekają interaktywne wyzwania związane z podróżą, np.zaprojektowanie przy użyciu innowacyjnego wzornictwa samochodumaksymalnie dostosowanego do potrzeb odbiorcy. Rywalizację, wktórej główną nagrodą jest podróż do Maroka i Marrakeszu, SonyEricsson organizuje już po raz drugi, żeby pokazać swojezaangażowanie w społeczność sprzedawców detalicznych.

Autor:tw

Więcej informacji:Sony Ericsson

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas