Telewizja2011-11-15
1

“SOS dla świata” TVN przegrywa z “Szansą na sukces” i “Ranczem”

Nadawany w TVN program “SOS dla świata” ma mniejszą widownię niż emitowane w tym czasie propozycje konkurencji, m.in. “Szansa na sukces” i powtórki “Rancza”. Magazyn daje stacji podobne wyniki do tych, które TVN osiągał w tym paśmie rok temu.

“SOS dla świata” emitowane jest w niedziele o 15.20. Po trzech odcinkach średnia oglądalność programu wynosi 1,12 mln widzów, co daje kanałowi 10,17 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 13,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie TVN gromadził średnio 1,10 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 10,09 proc. i 14,17 proc.

W czasie nadawania cyklu TVN zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem rynku jest Dwójka z udziałem na poziomie 21,73 proc., pokazująca wówczas “Szansę na sukces”. Drugie miejsce zajmuje Jedynka (15,82 proc.; “Ranczo”), a trzeci jest Polsat (10,34 proc; Formuła 1, filmy). W grupie 16-49 TVN zajmuje trzecią pozycję, wyprzedzając TVP 1.

Program oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 25-34 lata i ci między 45 a 54 rokiem życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

W programie “SOS dla świata” dwanaście gwiazd przekonuje się na własnej skórze, z jakimi problemami zmagają się ekolodzy i zwykli ludzie w różnych zakątkach naszego globu. W projekcie wzięli udział m.in. Michał Piróg i Patricia Kazadi, Anna Dereszowska i Pascal Brodnicki oraz Monika Richardson i Zbigniew Zamachowski. Program zrealizowany został na zlecenie fundacji WWF Polska w ramach kampanii "SOS dla świata”.


Widownia “SOS dla świata” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

 
Oglądalność magazynu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Profil widowni programu

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:SOS dla świata

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas