Reklama2019-06-17
1

Plecak problemów dorosłych obciąża dziecko w spocie SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa organizacji charytatywnej SOS Wioski Dziecięce. Akcję przygotowano wspólnie z firmami marketingowymi VML Poland i Papaya Films.

Spot z kampanii pokazuje chłopca, który w codziennych sytuacjach - w przeciwieństwie do rówieśników - musi sobie radzić, niosąc duży, ciężki plecak. Zdejmuje go dopiero w ostatnim ujęciu. Ten plecak ma symbolizować problemy w jego rodzinie.

- Problemy dorosłych obciążają codzienność dzieci. Razem możemy zdjąć z nich ten ciężar. SOS Wioski Dziecięce to opieka zastępcza oraz działania profilaktyczne w ramach Programu SOS Rodzinie - podkreśla organizacja SOS Wioski Dziecięce.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja VML Poland. Spot wyreżyserował Arek Żyłka, a realizacją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Za obsługę mediową SOS Wiosek Dziecięcych od wiosny br. odpowiada Grupa Mediacore.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas