Reklama 2009-10-06
0

Sosy Pudliszki: Uwodzą kawałkami pomidorów (wideo)

Pod hasłem "Uwodzą kawałkami pomidorów" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa sosów gorących Pudliszki. Akcja jest utrzymana w konwencji filmu romantycznego.

Kreacja rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej sosu Pudliszki pokazuje, jak zakochuje się w nim makaron. Personifikacja produktu ma pokreślić, że zawiera on kawałki pomidorów, co wyróżnia go wśród konkurencji. Przekaz jest utrzymany w konwencji specyficznego filmu romantycznego odchodzącej od typowej stylistyki rodzinnej. Kampania pod hasłem "Uwodzą kawałkami pomidorów" jest skierowana przede wszystkim do kobiet mających rodziny i zajmujących się zakupami i gotowaniem.




W ramach akcji 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w stacjach telewizyjnych. Kreację i produkcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Made In Mind, natomiast strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: Pudliszki

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas