Reklama2007-02-09
0

Soul and Mind kontynuuje obsługę Milandii

Spółdzielnia Mleczarska Ostrołęka będzie kontynuowała współpracę z agencją reklamową Soul and Mind.

Została podpisana umowa na działania w 2007 roku, która obejmuje zarówno obsługę ATL jak i BTL marki Milandia.

Rozszerzenie i przedłużenie współpracy z agencją Soul and Mind jest konsekwencją sukcesu jaki naszym zdaniem towarzyszył pierwszemu etapowi wprowadzenia Milandii na rynek. Reklamy przygotowane przez agencję zyskały uznanie konsumentów, co znalazło odzwierciedlenie w nagrodach przyznanych m.in. przez miesięcznik Agro Bazar. Agencja zna dobrze rynek i markę, dlatego pokładamy duże nadzieje w dalszej współpracy – powiedział Tadeusz Nadrowski – prezes SM Ostrołęka.

     

W ramach kontynuacji współpracy agencja Soul and Mind odpowiedzialna będzie za realizację kolejnych etapów wprowadzania marki Milandia na rynek. Działania skoncentrowane będą na dalszym budowaniu świadomości marki wśród grupy docelowej, a także rozbudowywaniu kanałów dystrybucji. Szczegóły rozszerzenia współpracy nie zostały jeszcze ujawnione.

Soul and Mind obsługuje markę Milandia należącą do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Ostrołęka w konsekwencji wygranego w lipcu 2006 roku przetargu.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas