Prasa2008-03-09
0

Spada sprzedaż dziennika Polska

W styczniu spadła sprzedaż wszystkich gazet regionalnych, napozycję lidera awansowała "Gazeta Pomorska". Łączna sprzedażtytułów pod marką 'Polska' wyniosła 321 tys. egz. - najwyższąosiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 78 389 egz., a najmniejszą'Polska Koszalin' - 758 egz.

Duże zmiany na rynku gazet regionalnych. Pozycję lidera straciłniekwestionowany numer 1 ostatnich lat "Polska Dziennik Zachodni"(Polskapresse). Liderem sprzedaży ogółem została "Gazeta Pomorska"(Gazeta Pomorska Media) ze średnią 82 903 egz. (spadek o 3,7 proc.w stosunku do analogicznego okresu w 2006 r.) - wynika zstyczniowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się gazeta "Polska DziennikZachodni" - 78 389 egz. (rok wcześniej 90 850 egz.) a na trzecim"Express Ilustrowany" (Polskapresse) - 51 560 egz.

Zobacz tabelę


Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (plus "Kurier Lubelski" -na rynku od 15. października 2007) wyniosła w styczniu 2008r. 321tys. egzemplarzy - najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska DziennikZachodni' - 78 389 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 758 egz.Miesiąc wcześniej osiemnaście tytułów wchodzących w składprojektu"Polska" miało średnią sprzedaż na poziomie 359 tys. egz.(w listopadzie 2007 - 399 tys. egz.).

Zobacz tabelę


Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedażwszystkich dzienników regionalnych.

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:Polska, Polskapresse, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas