Prasa2011-03-07
4

Spada sprzedaż dzienników regionalnych

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. spada sprzedaż wszystkich dzienników regionalnych. Najwięcej traci „Gazeta Lubuska”.

Na pierwszym miejscu rankingu plasuje się „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której rozpowszechnianie płatne razem w styczniu bieżącego roku wyniosło 67 122 egz., co daje ponad 2-procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

W czołówce wciąż utrzymuje się „Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse) z 66 499 egz. (spadek o 7.1 proc.). Na trzecim miejscu, bez zmian, uplasował się „Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 45 561 egz., czyli mniej o 7.2 proc. w porównaniu do stycznia 2010 roku.

Najmniej zadowolona z wyniku powinna być „Gazeta Lubuska”, która zanotowała aż 15-procentowy spadek, z liczbą 33 883 sprzedanych egzemplarzy. Duży spadek odnotowały także „Polska Gazeta Wrocławska” (13.4 proc. w dół) i „Polska Dziennik Bałtycki” (10.2 proc. w dół).

Zobacz tabelę


 

Autor:jk

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas