Prasa2014-07-07
6

Spada sprzedaż gazet regionalnych. „Dziennik Zachodni” cały czas na topie

W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Łódzki”.

Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w maju 2014 roku wyniosła 49 233 egz., czyli o 12,35 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajęła „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 7,63 proc. do 46 695 egz.

Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w maju 2014 roku wyniosła 33 625 egz., po spadku o 11,81 proc.

Największy spadek zanotował „Dziennik Łódzki” (również Polskapresse), który w rankingu spadł z miejsca piątego na szóste. Średni wynik tej gazety zmalał bowiem o 21,46 proc. i ostatecznie wyniósł 26 182 egz.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas