Prasa2015-04-27
9

Spada sprzedaż gazet w kioskach. „Fakt” najchętniej kupowany

W lutym 2015 roku najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Parkiet”.

W samych kioskach i salonikach prasowych w lutym br. „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 320 918 egz. W porównaniu do lutego 2014 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 4,27 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,89 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 146 018 egz., notując spadek o 3,86 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,33 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co było najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Z kolei ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych spadła w ciągu roku o 1,04 proc. i wyniosła 114 648 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 68,37 proc.



Największy spadek średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych odnotował „Parkiet” (Gremi Business Communication), który zajął miejsce dziewiąte - ostatnie. Jej wynik zmalał bowiem o 19,16 proc. do 1 342 egz.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Autor:mk

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas