Prasa2009-03-11
0

Spada sprzedaż luksusowych miesięczników

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wgrudniu 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w grudniu ur. wyniosła 117 069 egz. ibyła o 9 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Logo" (Agora SA), który sprzedał sięw ilości 66 322 egz. (spadek o 18 proc.). Na pozycji trzeciejznalazł się "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedażw porównaniu do grudnia 2007 r. spadła o 13 proc. i wyniosła 60 865egz.

Zobacz tabelę

W grudniu ur. najwięcej zyskał "CKM".

Zobacz tabelę


W grudniu ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 33 327egz., tracąc 5,7 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007roku.

Zobacz tabelę

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Businessman.pl".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas