W maju 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn umocnił się „Men’s Health”, który zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2014 roku wyniosła 50 529 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 2,60 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 22,41 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 37 605 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 33,28 proc. do 27 801 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem spadła o 15,76 proc. do 24 372 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 21 932 egz., po spadku o 17,75 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) zmniejszył się o 19,82 proc. do poziomu 12 036 egz.
Zobacz tabelę
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku najwięcej zyskało „Logo” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 5,47 proc.), zaś najwięcej stracił „Men's Health” (16,56 proc.).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.