Prasa2006-05-18
0

Spada sprzedaż miesięcznika "Mamo, to ja"

Większość miesięczników parentingowych poprawiło wyniki sprzedaż w lutym 2006 roku.

W lutym 2005 roku liderem sprzedaży* wśród miesięczników adresowanych do rodziców był "Mamo, to ja"– wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA) osiągnął średnią sprzedaż  na poziomie 109 587 egz., co w porównaniu z analogicznym okresem roku 2005 oznacza spadek o ponad 12 proc.

Na drugim miejscu uplasował się ”Mam Dziecko” (Wydawnictwo Bauer), a na trzecim – ”Dziecko” (Agora SA). Następne w kolejności są: ”Rodzice” (G+J Polska) i ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA).

 Zobacz tabelęright SDNUM="1045;" SDVAL="103797">103797Rodzice8564474269Twoje dziecko8313176332


* - rozpowszechnianie płatne razem

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas