Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wlistopadzie 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w listopadzie ur. wyniosła 70 796 egz. ibyła o 24 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którysprzedał się w ilości 67 658 egz. (spadek o 1 proc.). Na pozycjitrzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż wporównaniu do listopada 2007 r. spadła o 7 proc. i wyniosła 67 102egz.
W listopadzie ur. najwięcej stracił "CKM".
W listopadzie ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 34 020egz., tracąc 10 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007roku.
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Businessman.pl".