Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wstyczniu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w styczniu b.r. wyniosła 103 257 egz. ibyła o 12 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął "Playboy" (Marquard Media Polska), którysprzedał się w ilości 94 733 egz. (spadek o 4 proc.). Na pozycjitrzeciej znalazł się magazyn shoppingowy "Logo" (Agora SA), któregosprzedaż w porównaniu do stycznia 2008 r. spadła o 1 proc. iwyniosła 68 422 egz.
Zobacz tabelę
W styczniu b.r. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 47 669egz., zyskując 12 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2008roku.
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Forbes".