Prasa2007-03-20
0

Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych

"Świat Kobiety" liderem segmentu miesięczników poradnikowych w 2006 roku.

W grudniu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet był "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż wyniosła 513 561 egz. - to ponad 1,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005.

Na drugim miejscu znalazł się ”Poradnik Domowy” (Agora) - 499 896 egz. (spadek o 1 proc.) a na trzecim ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska), która sprzedała się w liczbie 481 164 egz. (wzrost o 2,3 proc.).

Zobacz tabelę,Playboy_zyskuje_czytelnikow.html">Playboy zyskuje czytelników

  • Twój Styl w dół, Pani zyskuje
  • Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
  • PC World Komputer goni PC Format
  • Autor:masz

    KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

    NAJPOPULARNIEJSZE

    <WRÓĆ NAPRACA
    PracaStartTylko u nas