Prasa2006-02-06
0

Spada sprzedaż "Nowego Dnia"

Jak wyglądała - dzień po dniu - sprzedaż i nakład "Nowego Dnia" oraz największych polskich gazet w grudniu 2005 roku?

W grudniu ubiegłego roku tylko "Fakt", z największych polskich gazet codziennych, zanotował wzrost sprzedaży - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) przesłanych do wortalu Wirtualnemedia.pl.

Według ZKDP, średnia sprzedaż "Faktu", lidera na rynku, wyniosła  515 635 egzemplarzy (miesiąc wcześniej 559 tys. 237 egz.), co oznacza wzrost o ponad 7 proc. wobec grudnia 2004 roku.

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" wyniosła w tym czasie 403 231 egz. (miesiąc wcześniej 413 tys. 784 egz.) i była niższa o ponad 11 proc. niż w grudniu 2004 roku.

Średnia sprzedaż "Super Expressu", zajmującego trzecie  miejsce, wyniosła 222 363 egz. (miesiąc wcześniej 223 tys. 089 egz.) i była niższa niż w analogicznym okresie 2004 roku o 8,8 proc..

Na czwartym miejscu powróciła "Rzeczpospolita" spychając na piąte rynkowego debiutanta - dziennik "Nowy Dzień", którego średnia sprzedaż wyniosła 177 808 (miesiąc wcześniej 210 972 egz.).

  Zobacz tabelęalign=right SDVAL="450670" SDNUM="1045;">450670770342005-12-284006921093292005-12-295207122921402005-12-306001325947232005-12-31400558122872średnia480295177807

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas