Prasa2013-05-15
3

Spada sprzedaż pism męskich, „Men's Health” liderem

W lutym 2013 roku wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem był „Men's Health”. Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2013 roku wyniosła 57 709 egz. i względem lutego 2012 roku była niższa o 5,52 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował najmniejszy w rankingu spadek wynoszący 2,44 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 41 062 egz.

Tym samym na ostatnie miejsce podium spadło „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,80 proc. do 32 962 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmniejszył się o 19,20 proc. i ostatecznie wyniósł 29 487 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym 2013 roku wyniosła 29 417 egz., po spadku o 8,95 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 20,21 proc. do poziomu 16 039 egz.

Zobacz tabelę


W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 największy spadek sprzedaży ogółem (o 35,90 proc.) zanotował „Playboy”. Z kolei najmniej stracił tutaj miesięcznik „Men's Health” - było to 2,27 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas