W październiku 2015 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”, które straciło najwięcej, a jego wynik spadł poniżej 200 tys. egz. Najmniej straciła zaś „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2015 roku wyniosła 199 437 egz. W porównaniu do października 2014 roku była ona niższa o 31,03 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu, a październik ub.r. był pierwszym miesiącem w historii ukazującego się od 2007 roku „Party”, gdy jego średnia sprzedaż ogółem spadła poniżej 200 tys. egz.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 24,44 proc. i średni wynik na poziomie 172 888 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się zaledwie o 4,60 proc. do 135 812 egz. Tytuł ten stracił najmniej w zestawieniu.
Zobacz tabelę
W październiku 2015 roku w porównaniu do września 2015 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala”, która zyskała 125,59 proc. Magazyn ten w październiku ub.r. miał jeden numer w cenie promocyjnej 0,99 zł, zaś miesiąc wcześniej oba wydania ukazały się w cenie 4,99 zł. Zaś największy spadek, wynoszący 11,23 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.