Prasa2013-11-27
2

Spada sprzedaż pism podróżniczych. „National Geographic” liderem

Shutterstock.comShutterstock.com

W sierpniu 2013 roku wszystkie miesięczniki podróżnicze zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Voyage”. Liderem zestawienia pozostał „National Geographic Polska”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w sierpniu 2013 roku wyniosła 45 941 egz. i w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 11,71 proc.

Na drugiej lokacie znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,15 proc. i uplasował się na poziomie 30 799 egz.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W sierpniu br. sprzedał się on w liczbie 11 834 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 12,64 proc.

Spadek zanotował również plasujący się na czwartym miejscu magazyn „Podróże” (Murator). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie zmniejszyła się o 5,26 proc. i wyniosła 11 683 egz.

Zobacz tabelę


W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 24,43 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Podróże”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „National Geographic Polska” - było to 3,78 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas