Prasa 2009-08-20
0

Spada sprzedaż 'Polityki', 'Newsweeka', 'Wprost' i 'Przekroju'

Największe tygodniki opinii zamknęły czerwiec 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem. Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 24 proc. - stracił "Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Polityki" w czerwcu 2009 r. wyniosła 139 818 egz., czyli o 4,5 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 132 287 egz. (wzrost o 6 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 101 952 egz. (spadek o 17 proc.).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w czerwcu br. sprzedała się w ilości 316 479 egz. (wzrost o 8 proc.).
Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: Newsweek, Polityka, Przekrój, Wprost, zkdp

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas