Prasa2009-10-21
0

Spada sprzedaż 'Polityki', rośnie 'Newsweeka', 'Wprost' i 'Angory'

Największe tygodniki opinii zamknęły sierpień 2009 r. wzrostemsprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem.Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 21 proc. - stracił"Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Polityki" w sierpniu 2009 r.wyniosła 149 309 egz., czyli o 5 proc. mniej niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "GośćNiedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "GośćNiedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 128 831 egz. (wzrost o5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "NewsweekPolska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się wilości 126 320 egz. (wzrost o 5 proc.). Na czwartej pozycjiuplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który -dzięki temu, że w sierpniu miał dwa wydania łączone o zwiększonejobjętości (pierwszy podwójny numer ukazał się 3 sierpnia, a kolejny- 17 sierpnia) - zanotował niewielki wzrost sprzedaży.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasypolskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (WydawnictwoWesta-Druk Mirosław Kuliś), która w sierpniu br. sprzedała się wilości 355 169 egz. (wzrost o 12 proc.).

Zobacz tabelę
Zobacz tabelę


Autor:masz

Więcej informacji:Newsweek, Polityka, Przekrój, Wprost, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas