Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w lutym 2009roku był magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotował "Twist" (Wydawnictwo Bauer) - w dół o 32 proc.
Sprzedaż ogółem "Fun Club" w lutym 2009 r.wyniosła 133 654 egz. i była o 8 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Popcorn" (AxelSpringer Polska), który w lutym b.r. sprzedał się w ilości 125 471 egz. (spadek o 7 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Dziewczyna" (Axel Springer Polska)ze sprzedażą ogółem na poziomie 110 969 egz. (spadek o 15proc.).
Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że wzrosła sprzedaży większości miesięczników.