"Polityka", mimo spadku, liderem sprzedaży w marcu 2006. "Wprost","Newsweek" i "Przekrój" ostro w dół.
"Polityka" odnotowała najwyższą sprzedaż* spośród wszystkich tygodników opinii w marcu 2006 i umocniła się na pozycji lidera - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 174 919 egz. (spadek o ponad 5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku). Drugie miejsce zajął tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował ponad 18 proc. spadek sprzedaży.
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 137 373 egz. (spadek o ponad 20 proc.).
Warto zwrócić uwagę na kolejny wzrost "Gościa Niedzielnego" i kolejny znaczny spadek "Przekroju".
Zobacz tabelęvAlign=center align=right SDNUM="1045;" SDVAL="36065">36065
dane za luty 2006
*Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy - rozpowszechnianie płatne razem.
**Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy - średni nakład jednorazowy