Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w sierpniubardzo duży spadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?Zapraszamy do zapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w sierpniu2008 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 157 299 egz. i byłao 15 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Bardzosłaby wynik odnotował "Wprost" - spadek o 30 proc. do poziomu 118,7tys. egzemplarzy oraz "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) -spadek o 20 procent.
Na tym tle stabilną sprzedażą może się pochwalić "GośćNiedzielny", który w sierpniu utrzymał sprzedaż na poziomie 123tys. egz. oraz "Przekrój".
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając"Forum".