Reklama2013-01-18
3

Spadająca lodówka reklamuje Kinder Mleczną Kanapkę (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Kinder Mlecznej Kanapki (Ferrero Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy TippingPoint, Prime Time, E_misja Interactive 360 i Carat Polska.

Nowa reklama Kinder Mlecznej Kanapki pokazuje lodówkę, która na życzenie spada z hukiem do biura. Ma to podkreślać, że promowaną kanapkę najlepiej jeść między standardowymi posiłkami. Spot do 10 lutego będzie emitowany w kanałach z oferty TVP, Polsatu, TVN i Atmediów oraz - również w wersji making of - na YouTubie.

Oprócz reklamy kampania obejmuje serwis kindermlecznakanapka.pl zawierający dokładnie informacje o marce oraz jej aktualnych promocjach. Celem całej akcji jest repozycjonowanie Kinder Mlecznej Kanapki - w kierunku przekąski między posiłkami, skierowanej do starszej młodzieży i młodszych dorosłych.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, produkcją spotu zajęło się studio Prime Time, a stronę kindermlecznakanapka.pl przygotowała agencja E_misja Interactive 360, a media zaplanował i kupił dom mediowy Carat Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Kinder Mleczna Kanapka, Kinder

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas