Prasa2009-06-18
0

Spadki na rynku pism motoryzacyjnych, 'Top Gear' w dół o 9 proc.

W marcu 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych(tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniuz analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "AutoŚwiat".

Sprzedaż ogółem tygodnika* "Auto Świat" (Axel SpringerPolska) wyniosła w marcu 2009 r. 108 191 egz., co wstosunku do analogicznego okresu w 2008 roku oznacza spadek o 8proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 103 392 egz.(rok temu 102 343 egz.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear"(Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutowałdokładnie rok temu. Jego sprzedaż w marcu 2009 r. wyniosła 86 669egz. (w marcu 2008 r. - 94 970 egz.).

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuływymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas