Prasa2010-09-14
0

Spadki w segmencie pism people, “Gala” straciła najwięcej

W pierwszych sześciu miesiącach br. spadła sprzedaż wszystkich magazynów z segmentu people, a najwięcej stracił tygodnik “Gala”. Z kolei w czerwcu br. wzrost zanotował jeden tytuł – była to “Viva!”.

Liderem sprzedaży wśród magazynów segmentu people pozostaje dwutygodnik "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w I półroczu br. wyniosło 450 975 egz., czyli było o 3,5 proc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się konkurencyjny dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 383 473 egz. i było o 3,4 proc. niższe niż w I półroczu 2009 roku.

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które zanotowała spadek o 7,8 proc. do 170 966 egz.

Czwarty w rankingu był jedyny w nim tygodnik, czyli "Gala" (G+J Polska). W pierwszych sześciu miesiącach br. rozchodziła się średnio w nakładzie 107 888 egz., czyli jej rozpowszechnianie płatne razem było o 8,5 proc. niższe niż rok wcześniej. Był to największy spadek w zestawieniu. 

Zobacz tabelę


W czerwcu br. kolejność tytułów była taka sama
. Największe rozpowszechnianie płatne razem, wynoszące 465 965 egz., miało “Party”, po spadku o 2,8 proc. względem analogicznego miesiąca 2009 roku. Drugie miejsce zajął magazyn “Show” (382 068 egz., spadek o 8,3 proc.). Trzecia w rankingu “Viva!”, jako jedyny tytuł, zanotowała wzrost – o 1 proc. do 157 461 egz. Z kolei największy spadek – o 20,5 proc. - dotknął “Galę”, której rozpowszechnianie płatne razem w czerwcu br. wyniosło 98 804 egz.

Zobacz tabelę

* - “Gala” to jedyny tygodnik w zestawieniu, pozostałe tytuły to dwutygodniki.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas