Telewizja2007-11-07
0

Spadła oglądalność stacji grupy TVN

Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVNspadł w październiku do 23,5%, w porównaniu z udziałem na poziomie23,7% w październiku 2006 r.

W prime time udział w rynku spadł do 25,8% z 27,7% wpaździerniku 2006 r., podała spółka w komunikacie.

Udział w rynku flagowej stacji TVN zmalał w październiku o 2,4pkt r/r do 23,2%. W prime time TVN osiągnął 20,9% udziału, notującspadek o 2,4 pkt r/r.

Największą popularnością w kanale TVN cieszyły się wpaździerniku 2007 r.: główny serwis informacyjny "Fakty", programrozrywkowy "Taniec z gwiazdami", seriale "Na wspólnej" i "Niania",magazyn kryminalny "W11-Wydział Śledczy", program publicystyczny"Uwaga!", program rozrywkowy "Szymon Majewski Show", serialsensacyjny "Detektywi" oraz "Wieczór wyborczy". Filmem, któryzanotował największą oglądalność był "Nigdy w życiu".

Udział programu TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychodypowyżej średniej, miasta 100.000+), mierzony całodobowo, wzrósł wpaździerniku do O 1,2 pkt do 3,5% r/r.

Grupa TVN nadaje 13 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVNGra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia, Telezakupy Mango.Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portaluinternetowego, Onet.pl.

Autor:isb-kk

Więcej informacji:TVN

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas