Prasa2010-07-07
6

Spadła sprzedaż największych gazet regionalnych

W maju br. spadła sprzedaż wszystkich największych dzienników regionalnych. Liderem pozostała “Polska Dziennik Zachodni”, zaś najwięcej stracił “Dziennik Polski”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Rozpowszechnianie płatne razem “Polski Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w maju br. wyniosło 69 830 egz., czyli było o 8,6 proc niższe niż w maju ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) z wynikiem na poziomie 68 905 egz. (spadek o 10,3 proc.), a na trzeciej pozycji uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse) , którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 48 134 egz. po spadku o 2,8 proc.).

Największy spadek w zestawieniu zanotował “Dziennik Polski” (Wydawnictwo Jagiellonia), którego wynik poszedł w dół o 14,8 proc. do 38 268 egz.  

Zobacz tabelę


Porównując dane z maja do danych z kwietnia br. widać, że również w tym ujęciu zmalała sprzedaż wszystkich dzienników regionalnych, a najwięcej stracił także “Dziennik Polski” - jego rozpowszechnianie płatne razem spadło o 17 proc.  

Zobacz tabelę


W zestawieniu ujęto 15 dzienników regionalnych o największej sprzedaży.

Autor:pp

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas