Telewizja2009-06-04
0

Spadły wpływy reklamowe Polsatu, na papierze więcej zarobiła TVP iTVN

Liderem wpływów reklamowych w maju b.r. była telewizja TVN. Stacjazarobiła cennikowo 319 mln złotych, drugie miejsce przypadłoPolsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazłasię AXN (wzrost o 8 proc.) - top 20 stacji i reklamodawców.

Wpływy z reklam TVN w maju br. wyniosły 319,7mln zł i były o 9,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pldane TNS OBOP, które powstały na podstawieoficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się TelewizjaPolsat, która w zeszłym miesiącu zanotowała przychodyreklamowe na poziomie 275 mln zł (o 4,5 proc. niższe niż w maju2008 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 173 mln zł, czyli o 23 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - czwarta w rankingu - odnotowaławzrost wpływów z reklam o 29,5 proc. do poziomu 120 mln zł.

Piątą lokatę zajęła telewizja AXN, która byłajednocześnie liderem kanałów tematycznych. W maju br. jej przychodywyniosły 34 mln zł i były o 8 proc. wyższe niż rok temu.

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę


Najwięksi reklamodawcy
Unilever Polska, PTK Centertel i Newstle Polska
to firmy,które przeznaczyły najwięcej na reklamę w telewizji w maju 2009roku.
Zobacz tabelę


Zobacz tabelę


Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas