Telewizja2017-04-06
20

TVP1 pokaże polską wersję militarnego reality-show BBC „Special Forces: Ultimate Hell Week”

fot. TVPfot. TVP

Telewizja Polska kupiła od BBC Worldwide licencję na realizację „Special Forces: Ultimate Hell Week” - reality-show o tematyce militarnej. Polska wersja programu zostanie pokazania jesienią br. w TVP1.

- Pozyskanie serialu „Special Forces: Ultimate Hell Week” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na programy o obronności, tematyce militarnej i historycznej, które odzwierciedla się w popularności grup rekonstrukcyjnych, mitu Żołnierzy Niezłomnych czy rosnącą liczbą ochotników do Brygad Obrony Terytorialnej - uzasadnia Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. - Przede wszystkim jednak ten unikalny format BBC zapewni widzom świetną, zrealizowaną na najwyższym poziomie rozrywkę i wielkie emocje. To nowa jakość, która ma szansę przełożyć się na sukces TVP - podkreśla Kurski.

„Special Forces: Ultimate Hell Week” składa się z trzech sezonów liczących po sześć odcinków. Program pokazuje zmagania ochotników, którzy pod okiem weteranów jednostek militarnych takich jak GROM, brytyjski SAS czy US Navy Seals przechodzą wymagające szkolenia i selekcje.

W reality-show weźmie udział blisko sto osób wybranych w castingu. Polska wersja ma być emitowana jesienią br. w TVP1.

- Zakup formatu „Special Forces: Ultimate Hell Week” jest kontynuacją owocnej współpracy BBC Worldwide z Telewizją Polską, której efektem były sukcesy takich programów, jak „Bake Off - Ale ciacho!”, „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i „Młodzi lekarze” - przypomina Grant Welland, wiceprezes BBC Worldwide na Europę Centralną i Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę.

TVP1 obecnie emituje drugą serię „Młodych lekarzy”, a TVP2 - drugi sezon „Bake Off - Ale ciacho!”. Telewizja zapowiedziała też realizację drugiej serii „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, pierwszą pokazywano jesienią ub.r. w TVP2.

Według danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. średnia oglądalność minutowa TVP1 wynosiła 728,3 tys. widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 11,02 proc.

Autor:tw

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas