PR2006-12-21
0

Specjaliści doceniają blogi, ale ich nie wykorzystują

Według najnowszego badania PR-owcy z USA i Wielkiej Brytanii zgadzają się, że blogi odgrywają znacząca rolę w komunikacji.

Jednak niewielu z nich aktywnie uczestniczy w blogosferze, czytając czy pisząc blogi. Badaniem przeprowadzonym przez firmę Peppercom Strategic Communications i portal Daily 'Dog objęto 1,100 PR Executive’ów z agencji i korporacji w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

Miało ono na celu pokazać, czy istnieje różnica pomiędzy specjalistami z badanych krajów w wykorzystywaniu nowych technologii. 85 proc. badanych docenia blogi, ponieważ umożliwiają one szybką wymianę informacji na szeroką skalę (USA – 84 proc., Wlk. Bryt. 74 proc.), wpływają na opinię publiczną i podejmowanie decyzji (USA 74 proc., Wlk. Bryt 65 proc.). Jednocześnie większość respondentów przyznaje, że oni albo ich klienci nie mają oficjalnej polityki blogowania (USA – 87 proc., Wlk. Bryt – 82 proc.), a tylko 37 proc. specjalistów z USA i 36 proc. z Wielkiej Brytanii bloguje. Co więcej, 49 proc. respondentów nie monitoruje blogów, a mimo to przyznaje, że jest to przydatne w wychwytywaniu negatywnych informacji pojawiających się w internecie.

Peppercom i Daily'Dog przygotowały specjalny podcast poświęcony badaniu.

Więcej informacji o wynikach analizy można znaleźć na stronie.

Proto.pl

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas