Telewizja2010-03-23
16

„Śpiewaj i walcz” przegrywa z filmami

Nowy program muzyczny TVP 1 „Śpiewaj i walcz” ogląda mniej widzów niż pozycje konkurencyjnych stacji, ale podwyższa on oglądalność kanału w porównaniu do ub.r.

Program nadawany jest od marca br. w piątki o 20.20. Po trzech odcinkach widownia „Śpiewaj i walcz” wynosi 2,42 mln osób, a udział TVP 1 kształtuje się na poziomie 15 proc. w grupie 4+ i 11,84 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Rok temu stacja w tym paśmie miała jednak mniej widzów. Przyciągała bowiem przed ekrany 2,21 mln oglądających, a jej udział w grupie 4+ wynosił 13,85 proc. Lepszy wynik miała natomiast wtedy w grupie komercyjnej, gdzie jej udział był na poziomie 12,33 proc.

W czasie nadawania „Śpiewaj i walcz” Jedynka zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 2, która emituje wtedy głównie „Na dobre i na złe” i ma 23,97 proc. udziału, Polsatem (filmy fabularne; 20,72 proc.) i TVN-em (także filmy; 16,93 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że adresowany z definicji do młodych widzów talent-show  przyciąga przed ekrany przede wszystkim osoby po pięćdziesiątce. Program śledzą też głównie kobiety, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.

„Śpiewaj i walcz” to program mający wyłonić debiutujących wokalistów i zespoły, którzy zaśpiewają w koncercie Debiuty tegorocznego festiwalu w Opolu. W składzie jury show zasiadają Krystyna Prońko, Marek Kościkiewicz oraz Mark Tysper, a gospodarzami programu są Aleksandra Rosiak i Artur Orzech.

Oglądalność „Śpiewaj i walcz” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Widownia konkurencji w czasie emisji programu

Zobacz tabelę


Profil widowni talent-show

Zobacz tabelę


 


 

Autor:pp

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas