PR2005-02-11
0

Spin Communications dla Polskiego Leku

Agencja Spin Communications rozpoczęła współpracę z firmą Polski Lek

Pierwszym projektem realizowanym dla nowego klienta jest kampania wprowadzająca na rynek nowy preparat wzmacniający doznania seksualne kobiet - Vamea.

Początkiem działań PR dla preparatu Vamea była konferencja prasowa pt. "Moja kobiecość, moja seksualność", która została zorganizowana dla dziennikarzy z prasy kolorowej, zajmujących się tematyką związaną z psychologią, seksem i zdrowiem. Spotkanie prasowe składało się z dwóch części: wykładu prof. dr. hab. n. med. Zbigniewa Lwa-Starowicza pt. "Jak wpływać na jakość doznań seksualnych u kobiet" połączonego z prezentacją nowego preparatu Vamea i warsztatów psychoterapeutycznych "Moja kobiecość, moja seksualność - jak odkryć, zaakceptować i kształtować potrzeby seksualne" przygotowanych przez Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet "Dojrzewalnia Róż". Konferencja odbyła się w Europejskim Tygodniu Świadomości Seksualnej, który trwa od 7 do 14 lutego 2005 r.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas