PR2004-04-16
0

Spin dla NBP

Agencja PR, Spin Communications Sp. z o.o. wygrała przetarg na obsługę spotkania integracyjnego pracowników NBP organizowanego z okazji 80-lecia Banku Centralnego w Polsce

Narodowy Bank Polski powierzył Spin Communications kompleksową obsługę imprezy integracyjnej dla pracowników NBP związanej z obchodami 80-lecia Banku Centralnego w Polsce. Impreza przewidziana jest na połowę maja, a weźmie w niej udział ponad 3 tysiące osób.

W przetargu wzięły udział: Jet Event., Ink&Co, Spin Communications i Sigma International.

"Cieszymy się, że możemy pracować dla tak prestiżowego Klienta, jakim jest NBP. To dla nas ogromne wyróżnienie, ale i duża odpowiedzialność" - powiedział Piotr Płocharski, Dyrektor Zarządzający Spin Communications.

Wśród aktualnych Klientów Spin Communications znajdują się: Colgate-Palmolive, Dr. Oetker, GMAC Bank, Novartis, PKN Orlen, Provident Polska, Telekomunikacja Polska, Whirlpool Polska.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas